Jean Valvis, despre LaDorna: Recunosc, sunt sentimental si atasat de brandul pe care l-am construit

Ziarul Financiar 26.10.2009

Omul de afaceri Jean Valvis, care a vandut in 2008 compania de lactate LaDorna catre Lactatis spune ca are o lipsa de atasament fata de activele fizice, fiind mai apropiat de brandurile create, scrie BUSINESS Magazin.

"Cand am vandut Dorna, una dintre conditii a fost pastrarea si folosirea brandului LaDorna. Dupa aceasta ultima tranzactie, am vandut doar fabricile si brandul LaDorna, dar numai pe sectorul lactatelor. Brandul inca imi apartine pentru domeniul cerealelor ecologice. Recunosc, sunt sentimental si atasat de brandul pe care l-am construit. Numai la vinuri am facut exceptia de a folosi numele Chateau Valvis, pentru ca afacerea asta vreau sa ramana in familie si sa se transmita generatiilor viitoare."

Cititi mai multe despre cum cred oamenii de afaceri ca ar fi evoluat companiile lor daca nu le vindeau pe www.businessmagazin.ro