Romtelecom spune ca nu ofertele “nelimitate” atrag clientii, ci “miile de minute”

Autor: Adrian Stefan Seceleanu 27.10.2009

Romtelecom, cel mai mare operator de servicii de telefonie fixa de pe piata locala, si-a relansat oferta de abonamente pe acest segment - una dintre cele mai mari schimbari fiind introducerea unor planuri tarifare cu pana la 4.000 de minute gratuite de apeluri catre orice retea fixa.

De ce a lansat insa Romtelecom abonamente cu 4.000 de minute gratuite de apeluri in conditiile in care avea deja in oferta planuri tarifare cu convorbiri gratuite si nelimitate - fie oricand, fie in afara orelor de varf? Aceasta este cerinta clientilor, care reactioneaza mai bine la oferte de tipul "x" minute gratuite in retea - dupa sistemul ofertelor din telefonia mobila, decat la oferte care ofera ceva "nelimitat", spune Joerg Zeddies, director executiv comercial, Segment Rezidential al companiei. "Conform rezultatelor celor mai recente cercetari, clientii doresc mai multe minute gratuite si abonamente mai reduse, chiar mai mici daca beneficiaza si de o conexiune de internet broadband, asa ca am definit noi abonamente pentru a raspunde acestor asteptari", spune Zeddies, care sustine ca tarifele la abonamentul de telefonie fixa sunt cu 30% mai mici daca un utilizator contracteaza si serviciile de acces la internet Clicknet.

Compania a lansat cinci abonamente de voce pentru clientii noi persoane fizice, care includ pana la 4.000 de minute catre orice destinatie fixa nationala si pana la 400 de minute catre orice retea nationala mobila, fixa sau internationala, tarifele incepand de la 8,21 euro/luna.

Spre exemplu, abonamentul Voce Oriunde 4000+ include 400 de minute indiferent de palierul orar catre orice retea mobila sau fixa nationala. Aceste minute pot fi utilizate de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA si Canada. Toate tarifele mentionate includ TVA.