Produsele pentru copii, o afacere de 3 mld. euro
Afacerile cu produse si servicii dedicate copiilor cresc in
ciuda crizei. Parintii cheltuiesc in medie o treime din bugetul
familiei pentru intretinerea si cresterea copiilor, arata un studiu
realizat pentru revista BUSINESS Magazin de compania de cercetare
de piata 360insights.
Piata bunurilor si serviciilor destinate celor peste 4 milioane de
copii si tineri din Romania cu varste pana la 18 ani depaseste 3
miliarde de euro anual, adica mai mult decat vanzarile cumulate
inregistrate anul trecut de Metro si Carrefour - cele mai mari
retele de magazine de pe piata.
Chiar daca parintii au fost nevoiti sa reduca in ultima perioada
cheltuielile pe ansamblul bugetului familial, nu fac deloc rabat in
ceea ce priveste copilul.
"Copilul este vazut ca o completare a ideii de implinire si
realizare in viata. Apoi, ritmul de viata alert, care reduce timpul
alocat familiei, face ca parintii sa vada ca o compensatie ceea ce
ofera material copiilor", considera psihologul si psihoterapeutul
Diana Stoian.
Cititi mai multe in editia din aceasta saptamana a revistei BUSINESS Magazin