Pentru ca nu mai gaseste drumul catre profit, revista Playboy isi externalizeaza mare parte din operatiuni. Ramane insa cu continutul

Autor: Catalina Apostoiu 25.11.2009

Playboy Enterprises a incheiat un acord de externalizare a celei mai mari parti a operatiunilor avand legatura cu revista cu acelasi nume, printre care si distributia si vanzarile de publicitate, in incercarea de a stavili pierderile cu care se confrunta, scrie The Wall Street Journal. Conform termenilor acordului, Playboy va incredinta toate operatiunile ce tin de revista, cu exceptia celor editoriale, companiei American Media, care publica titluri precum Star si Men's Fitness. Parteneriatul pe cinci ani va readuce revista pe profit pana la sfarsitul anului 2011, conform CEO-ului Playboy Enterprises, Scott Flanders. Conducerea este de parere ca viitorul companiei este strans legat de revitalizarea revistei cu o istorie de 56 de ani in ciuda faptului ca aceasta este singura divizie care pierde bani in prezent. Revista a generat pierderi de 13 mil. dolari anul trecut si va mai pierde inca 8 mil. dolari in 2009.