Amalia Nastase cumpara 30% din magazinul de lux Victoria 46

Autor: Cristina Marina 24.11.2009

Amalia Nastase, sotia legendarului tenismen Ilie Nastase, a achizitionat 30% din High Fashion Concept, divizia de lux a grupului Solmar care are in portofoliu magazinul Victoria 46 de pe Calea Victoriei din Capitala, scrie saptamanalul Business Magazin.

Compania mai detine pe langa perla coroanei Victoria 46 si Petit's, un multibrand cu haine de lux pentru copii (Baby Dior, Miss Blumarine, Armani Junior, Cavalli Angels & Devils, Iceberg, Phillip Lim) si magazinul Day & Night, un concept care se adreseaza tinerilor (Dsquared, Paul & Joe, Juicy Couture, Moschino jeans, DKNY jeans).

"A fost o oportunitate pe care n-am vrut s-o ratez, in primul rand pentru ca ma simt ca Alice in Tara Minunilor printre atatea haine frumoase, toate la un loc (acesta este unul dintre avantajele magazinelor noastre, ai toti designerii renumiti la un loc si e mai usor sa compui o garderoba completa fara sa alergi de la un magazin la altul). Apoi pentru ca eu cred in continuitatea pietei luxului, chiar daca trecem printr-o perioada financiara nu tocmai roz", a declarat Amalia Nastase.

Optimista cand vine vorba despre viitorul pietei luxului din Romania, ea crede ca momentul ales a fost potrivit.

"Ei voiau sa vanda, pe mine ma interesa sa intru in businessul de moda de lux si ne cunosteam dinainte, eu fiind deja clienta lor." Nastase spune ca negocierile s-au derulat rapid "Nu au durat mult, afacerile bune se fac repede..."

Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita, dar pentru anul 2010 Amalia Nastase asteapta o cifra de afaceri de aproximativ 6 milioane de euro. In plus, pentru anul care urmeaza are planuri mari.

"In 2010 avem in vedere deschiderea unui magazin dedicat hainelor pentru barbati, unde vom comercializa liniile masculine ale brandurilor prezente in Victoria 46, precum si alte branduri noi, ca Zilli. De asemenea la mijlocul anului 2010 pregatim deschiderea unui monobrand in sistem de franciza."