Call center-ul Linea Directa cauta inca 100 de angajati

Autor: Adriana Rosoga 25.11.2009

Linea Directa Communications, companie care activeaza pe piata de marketing direct si call center si care anul trecut a rulat afaceri de 1,5 milioane de euro, vrea sa angajeze pana la sfarsitul anului viitor 100 de persoane pe baza contractelor noi pe care compania le are in derulare.

In prezent, compania are 400 de angajati, in luna octombrie fiind angajate 100 de persoane pe pozitii de entry-level in departamentele de call center si vanzari, rata celor care au parasit compania fiind in medie 7% pentru acest an.

"Pana la sfarsitul lui 2010 anticipam inca 100 de locuri noi de munca in Linea Directa Communications, doar pentru proiectele realizate pe plan local, precum si cresterea cifrei de afaceri la peste 2 milioane de euro pentru acest an. Avem aceasta crestere, dar si fluctuatie de personal datorita faptului ca lucram cu oameni foarte tineri, aflati la primul job si care privesc sansa de a lucra cu noi ca pe o rampa de lansare in cariera", spune Angela Biletcaia, managing director al grupului Studio Moderna Romania, grup din care face parte compania Linea Directa Communications.

Potrivit datelor din piata un operator pe o pozitie de entry-level intr-un call center castiga aproximativ 200 de euro.

Grupul Studio Moderna are sediul central in Slovenia si a deschis primul centru in martie 2006 la Bucuresti. La inceputul anului, in cadrul Linea Directa Communications a fost infiintat un departament de vanzari, care conform reprezentantilor companiei a dus la cresterea numarului de contracte noi. Reprezentantii companiei nu au precizat insa numele clientilor motivand ca toate aceste contracte sunt confidentiale. In planurile companiei pentru anul viitor se numara si deschiderea celui de-al doilea centru de pe piata locala.

Printre competitorii Linea Directa Communication in activitatea de call center se numara companii precum: XL World, Teleperformance sau CCC (Competence Call Center).