Reprezentantul Rolex investeste 1 mil. euro intr-un multibrand

Autor: Raluca Badea 03.12.2009

Chronolink, reprezentantul Rolex pe piata romaneasca, a investit un milion de euro in deschiderea unui magazin multibrand in hotelul de cinci stele Marriott din Bucuresti, iar in 2010 isi va continua extinderea pe segmentul multibrand, dar va deschide si un monobrand Rolex pe Calea Victoriei, a spus pentru Ziarul Financiar Loucas Ellinas, proprietarul companiei.

"Am ales tot Marriott, ca si pentru monobrandul Rolex, datorita mediului elegant si sigur si deoarece galeria de shopping a hotelului s-a dezvoltat mult in ultima perioada. Am investit circa 190.000 euro in decorarea magazinului, iar stocul valoreaza circa 800.000 de euro", a spus Ellinas.

Magazinul multibrand se numeste Ellinas, brandul sub care Chronolink se va extinde pe acest segment in viitor, iar printre brandurile reprezentate se numara bijuteriile Mikimoto, ceasurile Tudor si bijuteriile si ceasurile Boucheron. "De asemenea, intentionam sa producem propriul brand de bijuterii, numit Ellinas, pentru care colaboram cu un designer italian", afirma Loucas.

"Conceptul magazinului multibrand Ellinas a fost creat special pentru Romania. Prin design, ne-am concentrat de la bun inceput pe stilul arhitectonic art deco, foarte prezent in continuare in Bucuresti si care face trimitere constanta la «Micul Paris», Bucurestiul de altadata", a spus pentru ZF Raluca Dobre, director de comunicare la Chronolink. "Identitatea vizuala a magazinului Ellinas, pornind de la materialele folosite si pana la stil si culori se va regasi in toate magazinele noastre multibrand din viitor, deoarece planuim sa ne extindem in acest segment, dar pastrand acelasi concept in toate cazurile", adauga Dobre.

In 2010, Chronolink va mai deschide un magazin monobrand Rolex pe Calea Victoriei. "Am intrat in linie dreapta cu acest proiect datorita faptului ca am reusit sa achizitionam un spatiu pe Calea Victoriei, astfel incat acum avem libertatea de a face planuri clare pentru noul monobrand Rolex", a spus Loucas Ellinas pentru ZF. "Calea Victoriei s-a dezvoltat foarte frumos in acest an si ne bucuram ca avem ocazia sa deschidem un magazin Rolex in aceasta zona atat de importanta pentru bucuresteni", adauga Ellinas.

In ultima perioada, Calea Victoriei a devenit zona de predilectie pentru retailerii bucuresteni de ceasuri si bijuterii - Helvetansa, Micri Gold, Cellini, B&B si Galt deschizand magazine aici.