Moda bio prinde viata-n magazine
Produsele organice au gasit teren fertil in Romania: sunt deja
20 de magazine de profil, fata de unul cu doi ani in urma. Ca
valoare, piata creste cu 30%, cand cele mai multe domenii scad.
Care sunt insa sansele reale ale nisei, in conditiile in care
romanii considera produs biologic tot ceea ce este "de la
tara"?
Ionut Teglas, directorul general al retailerului bio Leacul, crede
ca a facut un pas firesc anul trecut, cand firma a deschis primul
magazin specializat in vanzarea de produse biologice. Pe langa
experienta de 15 ani in distributia de produse bio pe care o avea
compania ce opereaza Leacul, Bio Solaris, "am beneficiat si de un
context favorabil, pentru ca retailul cu acest tip de produse se
afla la un stadiu incipient", declara Teglas. In urma cu doi ani
exista un singur magazin de produse bio, la Timisoara.
Cititi mai multe despre dezvoltarea magazinelor bio pe www.businessmagazin.ro