Nicolae Ratiu readuce pe piata brandul Aro

Autor: Alexandru Anghel 23.12.2009

Reprezentantii companiei Landmark Management, care a preluat in anul 2007 licentele de fabricatie si platforma industriala Aro Campulung, au declarat ca in cursul anului viitor ar putea incepe productia de echipamente si utilaje sub marca Aro. Campania de marketing pentru promovarea brandului Aro va incepe in vara.

Automobilul de teren Aro, produs la Campulung, a iesit din fabricatie in anul 2003.

Landmark Management este detinut de omul de afaceri Nicolae Ratiu, fiul fostului om politic Ion Ratiu.

"Nu mai exista automobilul dar asta nu inseamna ca marca trebuie sa se piarda. Pentru ca avem licenta si platforma Aro analizam acum posibilitatea fabricarii de echipamente si masini utilaje, pentru componente auto. In vara putem incepe implementarea unuia din proiecte", a declarat Sergiu Filip, directorul Landmark Management.

El a adaugat ca pentru fabricarea de masini si echipamente unelte compania are posibilitatea sa achizitioneze licente de la producatori internationali sau sa se asocieze cu un partener care detine deja know-how sau detine resurse financiare.

Filip nu a dat detalii cu privire la valoarea investitiei, aceasta urmand sa fie dimensionata in cursul anului viitor, odata ce se va alege o varianta de proiect.

"Finantarea, pentru toate lucrarile pe care le-am realizat pana acum, a fost din fonduri proprii. Pana acum nu am apelat la credite", a declarat Filip.

Platforma industriala Aro Campulung are o suprafata de 49 de hectare si include hala principala de productie si unitatile secundare utilizate anterior pentru productia modelului 4x4 Aro. Dupa preluare, in urma cu doi ani, compania a derulat investitii pentru reabilitarea platformei, prin reconstructia infrastructurii si reconversia unor hale.

Singurul chirias al parcului industrial Aro Campulung este compania Nobel Automotive Romania, care produce componente auto pentru Automobile Dacia.