Vanzarile Oriflame cresc de Craciun cu pana la 50%

Autor: Cristina Stoian 25.12.2009

Oriflame Romania, filiala locala a producatorului suedez de cosmetice inregistreaza un varf de vanzari incepand din noiembrie, dar mai ales in perioada sarbatorilor de iarna, incasarile depasind media anuala cu 30% pana la 50%. "Anul acesta, noiembrie a debutat si cu un inceput de redresare a economiei, care a dat un impuls pozitiv consumului. Rezultatele de pana acum ne depasesc cele mai optimiste previziuni. Mai mult, datorita faptului ca multi romani au hotarat de voie de nevoie sa ramane de sarbatori aproape de casa, vanzarile on-line au continuat sa fie ridicate si dupa 20 decembrie, cand in anii trecuti se observa o diminuare", a declarat pentru ZF Monica Tatoiu, directorul general al Oriflame Romania, companie care a inregistrat anul trecut vanzari de 33,3 mil. euro, in crestere cu 4% fata de 2007. Compania a mizat in ultima perioada pe vanzarile on-line, iar comenzile prin intermediul calculatorului au crescut semnificativ incepand cu 2006. |n perioada sarbatorilor de iarna cele mai vandute produse sunt cele incluse in oferta de pachete tematice de tip "3-4 in one". Pe o piata de peste 600 de milioane de euro, Oriflame concureaza direct cu Avon sau Amway.