Covalact: Nu mai sunt resurse pentru ca promotiile practicate anul acesta sa se repete si in 2010

Autor: Diana Tudor Stoica 25.12.2009

Zsolt Kovacs si Oana Laslo, managerii care au preluat la inceputul acestui an conducerea producatorilor de lactate Covalact si Primulact, controlate de fondul american de investitii SigmaBleyzer, sustin ca principala problema cu care s-au confruntat in 2009 a fost faptul ca preturile produse finite au scazut mai mult decat cele ale materiilor prime. Acest lucru s-a intamplat pe fondul promotiiilor agresive practice de majoritatea producatorilor din industria lactatelor.

"Au fost promotii care in alte vremuri nu s-ar fi facut si care nu as vrea sa se repete anul viitor. Nu cred ca mai sunt resurse suficiente pentru a se repeta ceea ce s-a intamplat in vara aceasta(n.red.-in ceea ce priveste promotiile)", a afirmat Zsolt Kovacs, vicepresedinte executiv operational al Covalact.

Reprezentantul companiei a adaugat ca producatorul de lactate a operat deja o majorare de pret de 5-6% la nivel de companie fata de preturile practicate in aceasta vara. "Nu intentionam sa facem alte majorari de pret in prima parte a anului viitor, dar acest lucru va depinde si de evolutia pretului materie prime", a completat managerul companiei.

Grupul de companii detinut in industria locala a lactatelor de fondul de investitii SigmaBleyzer, format din Covalact si Primulact, a rulat anul trecut afaceri consolidate de 115 mil. lei (31,2 mil. euro).