Pro Tv, lider absolut de audienta si in 2009

Ziarul Financiar 05.01.2010

PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele si anul trecut. Fie ca a fost vorba de stiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales sa fie si in 2009 alaturi de Pro Tv.

Stirile ProTV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar in week-end de Oana Andoni, au condus detasat in toate editiile difuzate in perioada 1 ianuarie - 31 decembrie 2009. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, Stirile ProTv de la ora 19.00 au inregistrat o audienta medie de 8,2 puncte de rating si 29,5% cota de piata, in timp ce Antena 1 obtinea doar 3,7 puncte de rating si 13,3% cota de piata.

Situatia ramane neschimbata si la nivelul publicului din mediul urban cand Pro Tv se cla­seaza tot pe primul loc cu 9,3 puncte de rating si 26,3% cota de piata, la distanta mare de Antena 1, care obtinea doar 5,4 puncte de rating si 15,4% cota de piata.

Romanii si-au inceput diminetile in 2009 tot cu ProTV. Stirile de la ora 07:00, prezentate de Andreea Liptak si Mihai Dedu, au fost lider de audienta in fiecare editie, fara nicio exceptie.

Emisiunea prezentata de Cristian Leonte "Romania, te iubesc" a inregistrat la nivelul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 3,6 puncte de rating si 12,8% cota de piata, propulsand emisiunea pe primul loc, inaintea Antenei 1, care avea doar 3,1 puncte de rating si 11,1% cota.

Cu o audienta medie de 8,3 puncte de rating si o cota de piata de 26,0% "Dansez pentru tine" s-a instalat confortabil in fruntea clasamentului, fiind urmata la distanta mare de Antena 1 cu doar 3,7 puncte de rating si o cota de piata de 11,6%.

Conform cifrelor inregistrate la nivelul publicului din mediul urban cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, emisiunea Happy Hour a avut o audienta medie de 4,4 puncte de rating si o cota de piata de 19,4%, in timp ce Antena 1 a reusit in acel interval orar 3,4 puncte de rating si 15,0% cota de piata.