Flanco reia oferta de anul trecut: -50% la al doilea produs cumparat

Autor: Alexandru Anghel 04.02.2010

Retailerul de electronice si electrocasnice Flamingo a introdus o campanie de discounturi in toate magazinele Flanco si Flanco World, prin care se acorda o reducere de 50% la achizitia celui de-al doilea produs, urmarind sa stimuleze consumul de notebook-uri, televizoare LCD si electrocasnice mici.

Campania a mai fost aplicata in cursul verii trecute de Flamingo in magazine din Bucuresti, Constanta, Oradea, Arad sau Buzau.

Si Carrefour a demarat in cursul lunii trecute acelasi timp de oferta, prin care acorda un discount la a doua unitate de produs cumparata din acelasi sortiment. Promotia Carrefour este valabila in unitatile Carrefour din Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Arad, Buzau si Oradea.

Acest tip de oferte, prin care se acorda o reducere la jumatate pentru al doilea produs sau al treilea produs este oferit gratis, este practicat in mai multe sectoare de retail, in special in retailul de imbracaminte si incaltaminte.

In cazul Flamingo reducerea de 50% se aplica la cel mai ieftin din cele doua produse electrocasnice achizitionate.

"Am hotarat sa extindem campania de reduceri la nivel national dupa succesul inregistrat de aceasta in cateva magazine din tara, unde a fost implementata intr-o prima faza. Exista o cerere buna pentru mai multe categorii de produse, insa cumparatorii sunt inca destul de reticenți din cauza lipsei banilor, dar și a prețurilor pentru anumite obiecte de uz casnic", a declarat Adrian Olteanu, CEO Flamingo.

Flamingo se afla in prezent in plin proces de reorganizare, sub protectia legii insolventei, luna urmatoare urmand sa prezinte un nou plan de business si de rambursare a datoriilor de 53 de milioane de euro.