Afacerile agentiei de turism Happy Tour au scazut cu 42% anul trecut

Autor: Mediafax 04.02.2010

Afacerile agentiei de turism Happy Tour, detinuta de fondul de investitii spaniol GED, au scazut cu 42% anul trecut, la 29 mil. euro, in contextul crizei, iar in 2010 compania vizeaza un avans de 37% al incasarilor, pe fondul cresterii portofoliului de clienti si al dezvoltarii de produse noi. In 2008, agentia a avut afaceri de 50 mil. euro, iar anul trecut a fost raportat un declin de 42%, pe fondul crizei economice, care a dus la reducerea bugetelor de calatorie ale companiilor. "2010 a inceput bine, se pare ca multe companii si-au revenit si privesc pozitiv acest an, avand in plan activitati. Acest lucru este vizibil mai ales in organizarea grupurilor incentive si a evenimentelor, unde ne asteptam la cresteri", a declarat directorul operational al companiei, Mioara Gheorghe. Anul trecut, din totalul incasarilor, vanzarea biletelor de avion a avut o pondere de circa 60%. Cel mai bine vandute destinatii in 2009 au fost cele europene, precum Viena, Londra si Grecia, dar si Dubaiul. In ceea ce priveste partea de intern, in top s-au situat statiunile de pe Valea Prahovei. "Va fi cu siguranta o crestere, la 40 de milioane de euro, valoare situata intre realizarile anilor 2008 si 2009. Ne bazam printre altele pe identificarea de business-uri noi, o strategie agresiva de marketing, dezvoltarea de produse noi si extinderea retelei de revanzatori", a spus Gheorghe. Compania Happy Tour a fost infiintata in 1996 si a fost achizitionata in 2007 de fondul de investitii spaniol GED.