Primola: Ieftinirea reclamei in media este o oportunitate. Cum comentati?

Autor: Mihaela Popescu 08.02.2010

Proprietarul producatorului Primola, al treilea mare brand pe segmentul tabletelor de ciocolata estimat la 120-150 mil. euro, a decis sa reia investitiile masive in publicitate pentru castigarea de cota de piata in acest an si spune ca reducerea pretului reclamelor in media este oportunitatea momentului.

Primola are o cota estimata de ZF la 13-15% pe piata tabletelor din ciocolata dominata de Kraft Foods cu Milka si Poiana. Compania si-a redus drastic investitiile in promovare in 2009, pierzand teren la capitolul vizibilitate in fata rivalului Kraft, care anul trecut raporta cresteri ale cotelor de piata pe segmentul tabletelor.

"Am simtit nevoia sa regandim strategia, iar in acest an am ales sa actionam pentru castigarea de noi consumatori, si nu sa asteptam cresteri de consum pentru ca este putin probabil ca acestea sa se intample. Costul reclamei in media a ajuns la nivelul cel mai de jos acum, ceea ce cu siguranta este o oportunitate pentru noi", afirma Jihad Jabra, actionarul majoritar al Supreme Chocolat, cu afaceri de peste 20 mil. euro in 2009. Compania a demarat recent rebrandingul ciocolatei Primola si al altor produse din portofoliu, proiect ce poate fi estimat la aproximativ un milion de euro.

Jabra este singurul antreprenor care se lupta umar la umar cu multinationalele active pe piata ciocolatei. El mai spune ca reluarea investitiilor masive in promovare in 2010 ar putea fi o sincronizare buna cu venirea unui jucator nou pe piata, odata cu vanzarea Cadbury Romania.