Advantage Software cauta clienti externi ca sa nu scada

Autor: Adrian Seceleanu 10.02.2010

Advantage Software Factory, un furnizor local de soft cu afaceri de 2 mil. euro in 2009, se va concentra in acest an pe extinderea vanzarilor in afara Romaniei in incercarea de a-si mentine incasarile la nivelul atins anul trecut.

Compania va extinde in afara tarii cea de-a 3-a linie de afaceri, axata pe soft-ul de raportare NextReports - o aplicatie care permite crearea de rapoarte prin utilizarea informatiilor din diferite baze de date. Compania sustine ca softul permite crearea unor rapoarte sofisticate si de catre utilizatori fara cunostinte avansate de IT.

Oficialii ASF apreciaza ca, in acest an, clientii locali vor genera peste 80% din cifra de afaceri a NextReports. Ponderea clientilor din strainatate va creste gradual, considera reprezentantii companiei, si va ajunge sa se inverseze in circa 3 ani.

"Piata mondiala este dominata de sisteme de raportare complexe, care s-au dovedit a fi greu de inteles, in timp ce multe din functionalitati sunt subutilizate sau evitate datorita faptului ca sistemul nu se adapteaza nevoilor zilnice ale majoritatii utilizatorilor. NextReports se adreseaza tuturor companiilor care au nevoie de modalitati simple, rapide si eficiente de dezvoltare si distributie a rapoartelor catre decidenti", spune Stefan Paun, director general al Advantage Software Factory.

Cele 2 componente ale aplicatiei de raportare Next Reports Designer si NextReports Server se vor comercializa la pretul de 99 EUR/licenta in cazul Designer, respectiv 999 EUR in cazul aplicatiei de server, pentru un numar nelimitat de utilizatori.