Fostul manager de la The Group, Ovidiu Florea, sef peste vanzari la Kanal D

Autor: Adriana Rosoga 17.02.2010

Ovidiu Florea, care a renuntat la sfarsitul lui ianuarie la pozitia de managing partner al agentiilor Media Investment si House of Media, companii din cadrul grupului de comunicare The Group, va conduce departamentul de vanzari de publicitate la Kanal D alaturi de Claudia Ion care este sales director.

"Decizia mea de a accepta oferta venita din partea Kanal D este firesca deoarece mi-am dorit sa imi continui activitatea in vanzarile de televiziune. Este o miscare logica si motivata datorita experientei, expertizei si networking-ului meu, care cred ca va aduce un added value echipei de vanzari careia ma alatur. Sunt mai mult decat familiarizat in relatia cu statiile de televiziune si cu abordarea agentiilor privind mixul de TV, asa ca adaptarea si integrarea mea nu va fi una dificila", spune Ovidiu Florea, head of sales and research la Kanal D.

Ovidiu Florea a fost director executiv al companiei de media Mindshare Media pana in 2005 cand a devenit managing partner al agentiilor Media Investment si House of Media, parte a The Group, unde detinea intregul pachet de actiuni. La inceputul anului el a decis sa vanda participatia catre Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, fondatorii The Group spunand ca doreste sa se orienteze spre vanzari.