Lowe PR va gestiona comunicarea pentru un nou brand lansat de Johnson&Johnson
Lowe PR, agentia de relatii publice a grupului Lowe va gestiona
comunicarea pentru produsul de igiena orala Listerine, cel mai
recent brand lansat de compania Johnson&Johnson pe piata
locala.
Campania de comunicare se va intinde pe intreg parcursul anului si
este sustinuta de un spot TV a carui difuzare va incepe cu data de
11 februarie. Componenta de media este asigurata de agentia
Initiative, membra a aceluiasi grup de comunicare din care face
parte si Lowe PR.
Pe piata locala, Lowe PR se ocupa si de comunicare altor branduri
din portofoliul companiei Johnson&Johnson, printre care:
Johnson's baby, Neutrogena, Clean & Clear, o.b., Carefree,
Compeed.
Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte
Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive,
Medic One si Scholz & Friends, care in 2008 au cumulat o cifra
de afaceri de peste 56 mil. euro.