Lowe PR va gestiona comunicarea pentru un nou brand lansat de Johnson&Johnson

Autor: Adriana Rosoga 23.02.2010

Lowe PR, agentia de relatii publice a grupului Lowe va gestiona comunicarea pentru produsul de igiena orala Listerine, cel mai recent brand lansat de compania Johnson&Johnson pe piata locala.

Campania de comunicare se va intinde pe intreg parcursul anului si este sustinuta de un spot TV a carui difuzare va incepe cu data de 11 februarie. Componenta de media este asigurata de agentia Initiative, membra a aceluiasi grup de comunicare din care face parte si Lowe PR.

Pe piata locala, Lowe PR se ocupa si de comunicare altor branduri din portofoliul companiei Johnson&Johnson, printre care: Johnson's baby, Neutrogena, Clean & Clear, o.b., Carefree, Compeed.

Lowe PR este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe & Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Medic One si Scholz & Friends, care in 2008 au cumulat o cifra de afaceri de peste 56 mil. euro.