"Degeaba aduci lumea in mall ca magazinele oricum o duc prost: Cum poate costa o camasa in Bucuresti de doua ori mai mult ca in New York?"
Shimon Galon, directorul dezvoltatorului imobiliar GTC, care detine trei malluri in Romania sub brandul Galleria, in orasele Suceava, Buzau si Piatra Neamt, spune ca din piata de retail lipseste la ora actuala tocmai cumparatorul, "femeia cu zambetul pe buze cu plasele in mana", iar pentru acest lucru principalii vinovati sunt "la Cotroceni sau Casa Alba" sau in randul comerciantilor.
"Intr-unul dintre mallurile noastre aducem 140.000 de oameni
lunar. Organizam evenimente, astfel ca fiecare locuitor trece o
data si jumatate prin mall. Cu toate acestea, magazinele o duc
foarte prost. Marea provocare este sa ii facem pe oameni sa
cumpere, daca au bani, dar asta este in primul rand
responsabilitatea retailerilor. Cum este posibil ca pretul unei
camasi in Bucuresti sa fie de doua ori mai mare decat in New York,
pentru aceeasi camasa, aceeasi firma? Nu sunt retailer, nu stiu cat
costa sa o produci, dar ceva nu e in regula", a declarat Galon in
cadrul unui semninar pe teme de retail.