Importatorul si distribuitorul de cosmetice Green Net a terminat pe crestere, cu 6 mil. euro

Autor: Cristina Stoian 24.02.2010

Importatorul si distribuitorul de cosmetice Green Net a anuntat ca vanzarile au crescut anul trecut 25% fata de anul precedent, ceea ce inseamna ca de la o cifra de afaceri de 20,2 mil. lei ( 5,5 mil. euro) cu cat a terminat 2008, a ajuns 25,3 mil. lei (6 mil. euro) in 2009. "Cresterea s-a datorat atat produselor pe care le detineam deja, cat si brandurilor noi aduse in ultima perioada. Pana in decembrie nu am simtit o scadere a consumului, sehmentul premium pe care activam nefiind afectat de criza financiara", a declarat Andreea Gheorghiu, director general al Green Net, parte a grupului Farmexim, care include si reteaua de farmacii Help Net.

Green Net cuprinde si reteaua de trei parfumerii de lux Beautik Haute Parfumerie, care comercializeaza circa 20 de branduri de parfum de nisa srintre care Rance Costume National, Parfum de Nicolai sau Parfum D'Empire. De altfel, 90% din produsele din magazinele Beautik Haute Parfumerie sunt parfumuri, restul fiin produse de ingrijire a pielii. "Anul acesta dorim sa mai cautam o locatie pentru parfumerie la nivel stradal. Chiar daca am deschis o unitate in Baneasa Shopping City, care are trafic constant mai ales in weekend, brandul pe care il administram nu se preteaza la malluri", spune Gheorghiu, care afirma ca inca nu au gasit spatiul pe care urmeaza sa deschida al patru-lea butic. Pe piata parfumeriilor de lux mai activeaza Madison, sau Elysee Concept.