Mihai Ghyka, omul din spatele Bergenbier, a decis ca numele brandului e cel mai bun si pentru companie

Autor: Cristina Stoian 01.03.2010

Producatorul de bere InBev Romania, controlat de fondul de investitii CVC Capital Partners, si-a schimbat numele in Bergenbier SA, astfel ca cel mai cunoscut brand din portofoliul companiei, cu vanzari estimate la 100 mil. euro, da de ieri si numele firmei. Schimbarea de nume a producatorului de bere era asteptata in piata, dupa ce fostul proprietar, AB InBev, a vandut businessul din Romania si de pe alte cateva piete din regiune catre CVC Capital Partners. Surpriza a venit insa din alegerea Bergenbier ca nume pentru companie, in conditiile in care in ultimele luni s-a vorbit mai mult despre StarBev Romania, ca potentiala denumire a businessului. "Oricare a fost numele entitatii juridice, suntem cunoscuti prin Bergenbier, brandul creat in mai 1995", a declarat Mihai Ghyka, presedintele Bergenbier SA. Astfel, Ghyka face prima mutare de la revenirea in industria berii, in ianuarie 2010, o miscare importanta din punctul de vedere al strategiei de marketing. Bergenbier va fi parte integranta a grupului nou-format "StarBev", ce include toate operatiunile din domeniul producerii si distributiei berii, achizitionate de fondul de investitii CVC Capital Partners in urma tranzactiei cu Anheuser-Busch InBev de la finele anului trecut.