LaborMed estimeaza vanzari de 4 mil. euro de produse naturiste

Autor: Ioana David 03.03.2010

Producatorul de medicamente LaborMed, detinut de fondul de investitii Advent International, estimeaza ca anul acesta va realiza vanzari de 4 mil. euro din produse fitoterapeutice (naturiste) comparativ cu aproximativ 300.000 de euro anul trecut. Cresterea vine ca urmare a achizitiei in 2009 a unui portofoliu de 12 branduri care apartineau companiei PlantExtrakt din Cluj. Aceste produse naturiste sunt operate de divizia Ozone Naturale. "Piata pe care opereaza divizia Ozone Natural este in crestere", a spus Stephen Stead (desen), CEO al LaborMed. Piata produselor naturiste este estimata la 117 mil. euro in 2009, in crestere cu 8% fata de 2008, conform datelor companiei care citeaza un studiu Visionwise Daedalus Millward Brown. LaborMed a cumparat anul trecut si portofoliul de 400 de produse al Ozone. Conform Cegedim, LaborMed (impreuna cu Ozone) se afla pe locul 15 in topul celor mai mari jucatori din industrie cu o cota de piata de 2,1% si vanzari in 2009 de circa 40,1 mil. euro.