Polonezii inghit tot ce prind in online-ul local

Autor: Adrian Seceleanu 06.04.2010

Cu un numar de utilizatori de internet de trei ori mai mic si o piata de publicitate online cu o valoare de peste 20 de ori mai redusa decat in Polonia, Romania este una dintre cele mai atractive destinatii pentru achizitiile in online, avand in vedere cresterea care va urma in ani urmatori, spun polonezii de la Netmedia, dupa ce au preluat 70% dintr-o firma care detine unele dintre cele mai vizitate site-uri locale de turism. Romania are 7 milioane de utilizatori internet, fata de 20 de milioane in Polonia.

"Am observat cu multa atentie, timp de un an de zile, dezvoltarea turismului si a internetului in Romania. Acum este o perioada foarte buna pentru investitii in industria online", a declarat Michael Bee, vicepresedinte al companiei poloneze de comert electronic Netmedia, cu afaceri de 30 mil. euro in 2009.

Netmedia a preluat 70% din firma brasoveana C&D Solutions, care opera site-urile tourismguide.ro si allseasons.ro.

"Comertul electronic e acum la nivelul din Polonia de acum 4-5 ani", spune oficialul Netmedia, mentionand insa ca tocmai acest lucru face din Romania o piata "foarte promitatoare" pentru urmatorii ani.