Ina Center a inchis parfumeria din Unirea Shopping Center dupa noua ani de functionare

Autor: Cristina Stoian 08.04.2010

Compania Ina-Privilege, detinuta de grupul german Marinnaud - Ina, care controleaza retelele de parfumerii Ina Center si Privilege, a inchis magazinul de 250 de metri patrati de la parterul centrului comercial Unirea Shopping Center din Capitala ocupat in ultimii noua ani. Conducerea Ina-Privilege nu a comentat plecarea, insa surse din interiorul companiei spun ca "nu vor mai exista inchideri de magazine".

Daca in urma cu doi-trei ani Ina Center era cea mai mare parfumerie din zona Unirii, singurul competitor pe produse selective fiind B&B Collection, concurenta s-a intensificat puternic anul trecut, dupa venirea brandului german Douglas.

In mai 2009, tot la parterul Unirea Shopping Center, Douglas a preluat o suprafata de 250 de metri patrati, ocupata anterior de farmacia Sensiblu si magazinul de cosmetice Body Shop, care ulterior au fost relocate.

Ina-Privilege detine zece magazine Ina Center in Bucuresti si 14 in provincie, iar cu brandul Privilege este prezenta in opt unitati in Capitala si 21 in provincie, majoritatea fiind deschide in malluri si in galeriile comerciale ale Carrefour si Selgros.

"Nu este vorba despre o relocare de magazin, Ina Center a inchis unitatea din Unirea", spun surse din interiorul magazinului. In 2008, doar compania Ina International a rulat afaceri de 9,8 milioane de euro, in crestere cu 5% fata de nivelul de 9,3 milioane de euro atins in 2007, potrivit informatiilor de pe site-ul Ministerului de Finante.

Alaturi de Ina International, pe piata cosmeticelor premium si de lux mai activeaza lantul de magazine Sephora, dar si parfumeriile Madison si Beautik Haute Parfumerie.

Eugen Bartha, directorul general al companiei de cosmetice Ina International, anunta la inceputul lui 2008 ca produsele selective vor reprezenta aproximativ 8% din valoarea totala a pietei cosmeticelor, atingand valoarea de 70 de milioane de euro.

In ceea ce priveste cele trei axe ale segmentului de selective cu care Ina International este prezenta pe piata locala, cele mai importante vanzari se inregistreaza la gama de parfumerie, aceasta fiind urmata de produsele de machiaj si cele de ingrijire.