Povestea celei mai cunoscute saormerii: Era amuzant sa ii vezi pe cei de la McDonald’s sau KFC cum isi luau notite

Ziarul Financiar 13.04.2010

Cel mai cunoscut nume din piata de saromerii, care are o valoare de 200 de milioane de euro potrivit calculelor BUSINESS Magazin, este de departe Dristor Kebab, a carui poveste incepe in anul 1999. "Romanii si turcii au o istorie comuna. Romanilor le place mancarea turceasca, iar saorma este un produs care s-a pliat foarte usor pe nevoi", explica unul dintre oficialii Dristor Kebab.

El isi aduce aminte cu nostalgie de vremurile cand se castiga mult mai bine in acest domeniu. "Romania nu era membra UE, nu existau atatea taxe si impozite si tot felul de restrictii si reglementari, care inseamna pana la urma costuri mai mari". Chiar si asa, Dristor Kebab a investit in ultimul an cateva sute de mii de euro in deschiderea a inca trei saormerii, in afara celei situate in cartierul Dristor din Capitala.

"Saorma e un produs bun pentru criza, dar trebuia sa mergem spre ei cu produsul nostru. Asa am ajuns in mall-uri. Era amuzant sa ii vezi pe cei de la McDonald's sau KFC cum stateau in fata spatiului nostru si isi notau in carnetele diverse lucruri", adauga reprezentantii companiei.

Cititi mai multe pe www.businessmagazin.ro