Agricola Bacau investeste 100.000 de euro in Puiul Antistres

Autor: Diana Tudor Stoica 14.04.2010

Agricola Bacau, cel de-al doilea cel mai mare producator local de carne de pasare, a investit aproximativ 100.000 de euro pentru a intra pe o noua nisa de piata, cu Puiul Antistres, igienizat si comercializat intr-o tavita in care poate fi gatit.

"Dupa lansarea Puiului Familist, Agrifcola Bacau a identificat nevoia consumatorilor din mediul urban, persoane active, pentru care timpul liber este extrem de pretios. Astfel, folosind Puiul Antistres de la Agricola Bacau, consumatorii aloca cu 40% mai putin timp pentru gatit, pentru ca produsul elimina efortul pregatirii carnii si al curatarii vasului in care se gateste. Estimam ca lansarea noului produs va contribui la cresterea vanzarilor sortimentelor de carcasa de pui ambalata in tavita cu 15%", a declarat Tatiana Cimpoesu, vicepresedintele Agricola Bacau.

Reprezentantii Agricola Bacau sustin ca au decis sa lanseze acest sortiment, dupa ce in urma unui studiu de piata al companie, 62% din respondenti au declarat ca ar prefera sa nu curete, spele si sa transeze carnea, in timp ce 73% au declarat ca etapa de curatare a vasului in care au pregatit mancarea este cea mai stresanta parte a gatitului.

In urma acestei lansari, Agricola Bacau, companie cu afaceri de aproape 100 de milioane de euro, si-a propus o crestere a vanzarilor de carne de pasare prin intermediul retelelor de magazine din retailul modern la 53% din total vanzari, fata de 42% in 2009.