Exasperati de lipsa de cash, producatorii de carne investesc in propriile retele de magazine

Autor: Diana Tudor Stoica 14.04.2010

Unicarm, Angst, Agricola Bacau, Titan Ilfov si CrisTim pun la bataie anul acesta peste 25 de milioane de euro pentru a isi extinde lanturile proprii de magazine cu intre 25 si 35 de unitati, in timp ce retailerii autohtoni Spar, Trident si Pic au intrat pe rand in morisca blocajului finaciar.

Lipsa de lichiditate i-a determinat pe producatori sa investeasca anul acesta in dezvoltarea lanturilor proprii de magazine, in conditiile in care vanzarile din retailul modern au scazut in ultima perioada, iar tot mai multe magazine de proximitate lucreaza la negru sau intarzie foarte mult cu plata produselor.

"Este o necesitate. Daca magazinele din retailul traditional ar plati la timp, nu ar mai fi nevoie de magazine proprii", explica Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau, cel de-al doilea producator local de carne de pasare, care intentioneaza sa creasca reteaua de 38 de magazine a grupului cu alte zece unitati in cursul acestui an.