Reteaua hoteliera Louvre ataca piata hotelurilor de doua si trei stele si vrea 20 de unitati pana in 2014

Autor: Adriana Rosoga 15.04.2010

Lantul hotelier Louvre, recent intrat pe piata romaneasca printr-un parteneriat cu Golden Tulip, vizeaza afilierea a peste 20 astfel de hoteluri economice clasificate la doua si trei stele pana in 2014.

"Nu prea avem hoteluri de 2 si 3 stele in Romania. In urmatorii 3-4 ani vrem sa deschidem 22 de unitati si impreuna cu hotelurile operate sub brandul Golden Tulip sa ajungem la 30 de unitati. Nu am incheiat pana in acest moment niciun contract pentru brandurile noi, insa suntem in discutii", spune Paul Marasoiu, presedintele firmei de consultanta si management Peacock Hotels, care reprezinta lantul Golden Tulip in Romania si Moldova.

Lantul hotelier Golden Tulip a afiliat pana in prezent opt unitati pe piata locala - trei in Capitala si Cluj, si cate unul in Sibiu si Constanta.
Brandurile care ar putea intra in Romania sunt Premiere Classe, Campanile, Kyriad si Kyriad Prestige. "Primele hoteluri ar putea fi active in piata in minim 18-24 luni. Investitia pentru constructia si mobilarea unei camere de una-doua stele este in jur de 30-45.000 de euro si ideal ar fi ca unitatea hoteliera sa aiba cel putin 50 de camere", mai spune Marasoiu.

Grupul Golden Tulip se afla pe locul trei pe piata romaneasca, dupa lanturile Wyndham si Best Western, cu 770 de camere.