Golden Tulip: Vor urma investitii in hoteluri de doua si trei stele

Autor: Adriana Rosoga 15.04.2010

Reprezentantii lantului hotelier Louvre, care au intrat de curand pe piata locala in urma unui parteneriat incheiat cu grupul Golden Tulip, spun ca Romania este o piata cheie care are potential de dezvoltare pe segmentul hotelurilor de doua si trei stele. "Nu prea avem hoteluri de 2 si 3 stele in Romania. Pe piata locala sunt o multime de proiecte stopate din lipsa de fonduri. Acestea pot fi usor convertite in hoteluri budget & economy. Pentru portofoliul Louvre, acest tip de produs a generat o crestere a veniturilor chiar si in 2009, an de criza. Nu am incheiat pana in acest moment niciun parteneriat pe piata locala. Suntem in discutii", spune Paul Marasoiu (foto), presedintele firmei de consultanta si management Peacock Hotels, care reprezinta lantul Golden Tulip in Romania si Moldova. Reprezentantii lantului francez sustin ca intentia este ca pana in 2014 pe piata locala sa fie afiliate 30 de unitati, dintre care 22 de hoteluri operate sub brandurile Louvre, iar restul Golden Tulip. Brandurile care ar putea intra in Romania sunt Premiere Classe, Campanile, Kyriad si Kyriad Prestige, iar investitiile pentru o unitate ajung la peste 3 mil. euro, daca luam in calcul pentru o unitate cu 100 de camere o investitie de 30-45.000 de euro. Grupul Golden Tulip se afla pe locul trei pe piata romaneasca, dupa lanturile Wyndham si Best Western, cu 770 de camere.