Reinert, la jumatate din tinta de vanzari

Autor: Diana Tudor Stoica 19.04.2010

Reinert Romania, compania in care producatorul german de mezeluri Reinert a investit peste 15 milioane de euro - cea mai mare investitie a grupului in afara Germaniei, este departe de a obtine obiectivele de afaceri stabilite atunci cand a inceput sa produca pe plan local in urma cu trei ani: afaceri de zece milioane de euro si prezenta in topul primilor cinci cei mai mari producatori locali de mezeluri.

Potrivit studiilor realizate de compania de cercetare a pietei MEMRB, Reinert nu s-a aflat in 2009 in topul primilor cinci producatori pe cele mai vandute categorii de produse de pe plan local, salam, carnati si crenwursti. De asemenea, desi reprezentantii companiei nu au dezvaluit cifra de afaceri a companiei in 2009, este putin probabil ca aceasta sa se fi dublat in cursul anului trecut, de la 4,8 mil. euro in 2008, in conditiile in care intreaga piata a inregistrat scaderi.

In ciuda acestor rezultate, reprezentantii Reinert sustin ca nu intentioneaza sa renunte la filala din Romania si ca vor continua sa dezvolte afacerea locala. "Rezultatele Reinert in Romania sunt din ce in ce mai bune de la luna la luna. Managementul companiei din Romania este increzator in faptul ca aceasta evolutie pozitiva a Reinert in Romania va continua", a declarat Hans-Ewald Reinert, managing partner al Reinert Romania.