UPC vrea mai multi clienti pe cablu digital

Autor: Adrian Seceleanu 21.04.2010

UPC Romania, numarul doi pe piata locala de servicii TV, a lansat un abonament care le permite clientilor accesul la 82 de canale digitale de televiziune la un tarif de 27,37 lei (TVA inclusa), a anuntat operatorul de telecomunicatii prin cablu. "Prin abonamentul de televiziune digitala la un pret similar cu cel pentru serviciile de televiziune analogica, UPC face un pas important pe piata in ceea ce priveste accesul la serviciile digitale", a declarat directorul comercial pe segmentul rezidential al UPC Romania, Dragos Militaru.

"In cazul in care trec de la abonamentul de televiziune analogica la unul din abonamentele similare de televiziune digitala, clientii au o reducere de 50% la noul abonament pentru o perioada de 4 luni", au adaugat reprezentantii companiei. De asemenea, clientii care beneficiaza de pachete 2Play sau 3Play ce contin televiziune analogica pot avea acces la aceeasi reducere in cazul in care trec la serviciul 2Play sau 3Play similar cu televiziune digitala.

Abonamentul Digital TV Avantaj este disponibil si in varianta pachetelor de servicii two-play (voce, internet) sau triple-play (voce, Internet, TV).

Oferta face parte dintr-o ofensiva a UPC pe piata locala de cablu TV. Compania a redus agresiv preturile pentru serviciile sale de cablu TV (CATV) si pachetele de servicii care includ internet si a ajuns sa ofere gratuit, in anumite conditii, telefonia fixa - ca parte a unei actiuni ce pare a avea drept scop strategic blocarea cresterii Romtelecom si atacarea RCS&RDS.

Compania controlata de grupul american Liberty Global a redus in martie tariful pentru cablul analogic TV de la 20 de lei la 15 lei - mutarea avand cel probabil in vizor orasele mici, puternic afectate de recesiune, unde pretul este cel mai important criteriu in selectarea operatorului TV. La aceasta valoare, de 15 lei, UPC are cel mai mic tarif de pe piata pentru cablul analogic TV prin comparatie cu rivalii de la RCS&RDS si chiar NextGen Ð compania de cablu a Romtelecom.

Prezenta pe piata romaneasca din 1992, UPC este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din Romania, furnizand servicii de televiziune prin cablu si prin satelit, internet de mare viteza si telefonie fixa digitala.

UPC a inregistrat anul trecut venituri de 123,4 mil. euro in Romania, si are aproape 1,3 milioane de clienti pentru serviciile TV.