Program: Ariston vrea sa schimbe 2,8% din centrale

Ziarul Financiar 26.04.2010

Ariston Thermo Romania, subsidiara locala a grupului italian Ariston Thermo, a inceput la 1 martie o campanie de reinnoire a centralelor termice ce se va intinde pe o perioada de trei luni prin care spera sa vanda 2.800 de bucati, echivalentul a 2,8% din toata piata.

Pe baza acestui program, dar si pe imbunatatirea sistemului de distributie, compania si-a bugetat pentru anul acesta o crestere de 15% a cifrei de afaceri, fara a face publica evolutia businessului din 2009, precizand doar ca a reusit sa-si mentina cota de piata de 28%. Piata de centrale termice a scazut anul trecut cu 30%, pana la 100.000 de bucati.

"Pentru anul 2010, care nu se anunta a fi unul usor, previzionam cresterea cotelor de piata pe ambele segmente de produs (centrale termice si boilere electrice - n.r.) cu circa 2% si estimam o crestere de 15% din punctul de vedere al cifrei de afaceri", afirma Catalin Draguleanu, directorul de vanzari al Ariston Thermo Romania. Compania a realizat in 2008 o cifra de afaceri de circa 24 mil. euro si un profit net de 0,5 mil. euro. Draguleanu afirma ca estimarile de crestere se bazeaza pe imbunatatirea sistemului de distributie la nivel national si largirea gamei de produse de centrale termice in condensare de 85-100 kW si a panourilor solare cu tuburi vidate.