Orange vede prima imbunatatire a rezultatelor: de la minus 24% la venituri in T4 2009, la -10% in T1 2010
Veniturile Orange, numarul unu pe piata locala telecom, au
scazut cu 10%, la 237 mil. euro in primul trimestru din acest an
insa compania sustine ca aceste rezultate reprezinta o imbunatatire
in contextul in care in ultimele trei luni din 2009 rata de scadere
a incasarilor a fost mai mult decat dubla, de 24%.
La 31 martie 2010, Orange avea 10.809.000 clienti in Romania, in
crestere cu 7% fata de perioada similara a anului precedent.
Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 88 de euro.
"Cresterea bazei de clienti cu abonamente, datorata actiunilor
intense de fidelizare, si stabilizarea veniturilor sunt indicatorii
care au marcat performanta companiei in primul trimestru al anului,
in ciuda sezonalitatii acestei perioade. Imbunatatirea evolutiei
veniturilor observata de la luna la luna confirma perspectiva de
stabilizare economica din acest an", a declarat Thierry Millet, CEO
Orange Romania.
Numarul de clienti broadband ai Orange Romania s-a majorat cu 40%
fata de primul trimestru al anului precedent, pana la
2.641.000.
Ponderea veniturilor din serviciile de date a fost de 13,8% in
veniturile din servicii raportate in primul trimestru, in crestere
fata de 12,4% cat inregistra anul trecut. "Evolutia pozitiva a
veniturilor din serviciile de date reflecta cresterea gradului de
adoptie a serviciilor de broadband mobil, accesibile pe mobil si pe
PC pe tot teritoriul tarii", spun oficialii Orange care adauga ca
vanzarile de smartphone-uri in primul trimestru al acestui an s-au
dublat fata de perioada similara a anului precedent.