Wizz Air introduce asigurarea de intarziere. Despagubirile sunt platite prin alte bilete sau servicii

Autor: Mirabela Tiron 04.05.2010

Compania aeriana low-cost Wizz Air va introduce asigurarea de intarziere, prin care pasagerii vor primi un credit de 420 de lei (102 euro) in cazul unei intarzieri de doua ore, cu acesti bani clientii putand achizitiona alte bilete sau servicii prestate de companie.

"Asigurarea de intarziere reprezinta garantia zborurilor Wizz Air si acopera toate tipurile de intarziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se afla in controlul Wizz Air, cum sunt conditiile meteo nefavorabile sau grevele", a declarat Natasa Kazmer, Director Corporate Communication si Public Affaris Wizz Air.

Asigurarea de intarziere poate fi achizitionata online, in momentul rezervarii biletului sau ulterior, folosind optiunea de adaugare a unui nou serviciu pe wizzair.com sau prin call-center-ul local, cu cel putin doua zile inaintea plecarii. Pretul asigurarii este de 42 de lei pe zbor pe pasager.

In conditii normale avioanele nu poate intarzia mai mult de o ora.