Lufthansa pariaza pe Romania si continua razboiul cu low cost–urile

Ziarul Financiar 05.05.2010

Toate zborurile duc la Frankfurt. Sau la Munchen. Sau la Viena. Sau la Londra. Toate achizitiile si dezvoltarea Lufthansa din ultimii doi ani au ca scop consolidarea pozitiei de numarul unu european. Iar managementul german vrea sa fie sigur ca acopera asa cum trebuie zonele cele mai fierbinti ale continentului din urmatorii ani, printre care si Romania.

"Polonia, Romania si Rusia vor fi cele trei hot spot europene in ce priveste piata de aviatie in urmatorul an", declara Karsten Benz, directorul de vanzari al Lufthansa pentru Europa.

Cea mai importanta strategie anti-criza si de lupta cu low-costul a fost pretul unic adoptat de nou infi intata companie Lufthansa Italia pe zborurile dinspre Romania (tariful de 100 de euro dus-intorsa ramas fi x de la lansarea companiei in iarna anului trecut), strategie care a asigurat companiei cota de piata pe zborurile catre Italia, cea mai solicitata destinatie din Romania.

Cititi mai multe despre strategia Lufthansa in Romania pe www.businessmagazin.ro