Criza in varianta 2010 : Romanii au cheltuit 75 mil. euro pe electrocasnice in primele trei luni
In perioada ianuarie-martie, romanii au scos din buzunar 75 de
milioane de euro pentru electrocasnice, aproape trei sferturi din
suma fiind alocata achizitiei de frigidere, aragazuri sau masini de
spalat, conform unui studiu Gfk Romania.
Mai exact, romanii au cumparat electrocasnice mari de 58 de
milioane de euro in primul trimestru al acestui an, mai putin cu
13,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe de-o parte din
cauza dificultatilor economice, iar pe de alta din cauza faptului
ca rata de inlocuire a acestor produse a ajuns de trei ori mai mare
decat durata lor de viata, dupa cum observa Adrian Olteanu,
directorul executiv al Flanco.
In ultimele trei luni ale anului, cheltuielile romanilor cu produse
electrocasnice au fost de 118 milioane de euro, mai mult decat
dublul nivelului din prima parte a lui 2010.
Cititi mai multe despre piata electro-IT si despre produsele pe
care le-au cumparat romanii pe www.businessmagazin.ro