Springer&Jacoby România a câştigat contul de PR al brandului de cosmetice Weleda

Autor: Adriana Rosoga 15.06.2010

Agenţia Springer&Jacoby România a câştigat în urma unui pitch contul de relaţii publice al brandului elveţian de cosmetice naturale organice Weleda lansat în acest an pe piaţa locală.

"Am decis sa lansăm produsele Weleda pe piaţa din România datorită potenţialului pe care aceasta l-a atins pe segmentul produselor bio, dar şi a numeroaselor solicitări primite de la consumatorii de produse Weleda care se aprovizionau până acum din magazinele şi farmaciile din Germania, Austria, Franţa, Spania sau Elveţia. De asemenea, multe solicitări de a aduce brand-ul în România au venit şi din partea unor companii de import şi distribuţie", a spus Ana-Maria Murariu, marketing manager al Weleda România.

Campania de comunicare Weleda pentru 2010 vizează în principal media relations, organizarea de evenimente speciale şi sesiuni de testare pentru consumatori.