RCS&RDS şi-a relansat pagina web

Autor: Adrian Seceleanu 16.06.2010

RCS&RDS, numărul unu pe servicii TV şi internet prin linii fixe pe piaţa locală, şi-a lansat la începutul acestei luni o nouă pagină web prin care compania îşi prezintă în premieră integrat întreaga ofertă de servicii. Anterior compania îşi prezenta oferta de servicii pe mai multe site-uri distincte care îngreunau accesul la informaţii. Noul site prezintă unele oferte regionale ale companiei şi include şi facilităţi precum "Contul meu Digi", unde un client poate vizualiza factura şi serviciile contractate de la companie. Compania nu a oferit detalii despre valoarea investiţiei în site. RCS&RDS, singurul operator telecom important controlat de un român, şi-a schimbat în ultimul an strategia de comunicare şi promovare. Astfel, compania a renunţat la branduri precum RDS.tel sau RDS.Link, promovându-şi toate serviciile sub numele Digi - brand cu care compania este prezentă şi în alte ţări din regiune. De asemenea, compania a demarat şi mai multe campanii de promovare pe TV. RCS&RDS estimează pentru 2009 un profit operaţional de 274 mil. $ la venituri de 710 mil. dolari.