Adidas mizează pe vânzări de 1,5 miliarde de euro în acest an din fotbal, în urma Cupei Mondiale

Ziarul Financiar 21.06.2010

Producatorul dezastruoasei mingi Jabulani, firma de echipament sportiv Adidas, numărul doi mondial, a anunţat, luni, că se aşteaptă la vânzări record de 1,5 miliarde de euro în acest an din fotbal, în urma desfăşurării Cupei Mondiale din Africa de Sud, informează AFP, citată de Mediafax.

Compania a anunţat că va depăşi cota de 1,3 milioane de euro pe care a înregistrat-o în 2008, când a avut loc Campionatul European din Austria şi Elveţia.

Adidas echipează 12 din cele 32 de selecţionate participante la turneul final al Cupei Mondiale şi se aşteaptă să vândă 6,5 milioane de tricouri în acest an. În 2006, când a avut loc precedenta ediţie a Cupei Mondiale, în Germania, firma a vândut 3 milioane de tricouri.

Grupul german este partener al FIFA, furnizând mingea oficială Jabulani şi echipamentul arbitrilor. Jabulani este produsul legat de Cupa Mondială care se vinde cel mai bine la ora actuală, compania estimând vânzări de circa 13 milioane de exmplare în acest an.