Pufuleţii Gusto aduc agenţiei The Practice Leul de Argint la Cannes Lions

Ziarul Financiar 23.06.2010

Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a Leo Burnett Group, a câştigat, luni seară, Silver Lion în secţiunea PR Lions, categoria "Best Launch or Re-launch", pentru campania pro-optimism a Pufuleţilor Gusto (client Phoenix), "Little voice, big sound", informează Mediafax Business.

Premiul adjudecat de The Practice la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume, marchează prima victorie a industriei româneşti de PR la această competiţie.

Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care România îl câştigă la Cannes Lions, după un Silver Lion (Starcom România, 2007) şi două Bronze Lion (GMP, 2007 şi Leo Burnett, 2009).

"Suntem foarte fericiţi şi mândri că trei dintre cele patru premii pe care România le-a câştigat până acum la Cannes au fost aduse de companiile din grupul Leo Burnett, pentru discipline diferite: media, creaţie şi acum PR. După Starcom MediaVest, care a câştigat în 2007 primul Leu pentru România, şi Leo Burnett care a adus acasă singurul premiu la Cannes Lions 2009, aseară a fost rândul The Practice să facă istorie, cu prima victorie pentru industria românească de PR. Recunoaşterea primită de cele trei agenţii ale noastre la cel mai important festival de profil din lume demonstrează capacitatea excepţională a Leo Burnett Group de a oferi clienţilor săi cele mai bune soluţii de comunicare, indiferent de cerinţele şi nevoile acestora", a declarat Ştefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Mai multe despre premiul obţinut de The Practice la Cannes Lions citiţi pe www.mediafax.biz.