Dacia la egalitate cu BMW, în topul satisfacţiei clienţilor din Germania

Autor: Bogdan Alecu 24.06.2010

Constructorul autohton şi modelul Logan au obţinut locul secund în clasamentul cu privire la satisfacţia clienţilor JD Power realizat în Germania. Dacia a obţinut un punctaj de 836 de puncte din 1.000, la egalitate cu BMW. Dacia Logan s-a clasat pe locul al doilea în clasamentul modelelor de clasă mică.

Pe piaţa franceză Dacia a ocupat locul secund în topul satisfacţiei clienţilor, într-un studiu realizat de publicaţia l'Automobile la nivelul anului trecut, constructorul fiind depăşit doar de Audi. Dacia Logan MCV a ocupat locul al doilea la categoria maşini de familie, fiind devansată de Honda Accord.

Studiul JD Power a fost realizat în perioada ianuarie-martie 2010 pe baza a 16.330 de interviuri online cu clienţi care au deţinut un vehicul timp de aproximativ doi ani. Au fost evaluate modelele a 25 de mărci, acoperind toate segmentele auto.

Dacia a intrat pentru prima dată în studiul JD Power în 2009, obţinând poziţia 13 din 27, brandul autohton înregistrând cel mai mare ritm de creştere în raport cu ceilalţi constructori.

Din momentul lansării pe piaţa germană în 2005, Dacia a vândut 150.000 de maşini, până la finele lunii mai din acest an.