Bătălia logo-urilor de la Mondiale

Autor: Cristina Marina 28.06.2010

Cupa Mondială din 2010 este din nou un teren de luptă pentru companii, principalii combatanţi fiind Adidas şi Nike, scrie CNN.

Fără îndoială, Adidas este "bunicul fotbalului", având în vedere că, timp de 40 de ani, compania a fost sponsorul principal al fotbalului european. Dar la evenimentul de anul acesta Nike a început să fie tot mai prezent.

Ambele companii îşi doresc atenţia miliardelor de telespectatori, dar visează şi să domine industria fotbalului estimată la aproape 11 miliarde de dolari. Nike a ales să folosească celebrităţile pentru a-şi promova imaginea, iar analiştii estimează că se va folosi de marketingul de guerillă pentru a se impune în lupta cu Adidas.

Anul acesta Nike sponsorizează 9 echipe, record pentru companie, iar toţi jucătorii poartă echipamente din sticle de plastic reciclate, care au fost adunate din Asia.