Producătorul Stalinskaya preia distribuţia mărcilor Garrone, ce au vânzări de 4 milioane de euro

Autor: Mirabela Tiron 06.07.2010

Compania de distribuţie Granddis, ce are în portofoliu mărci precum Stalinskaya şi Wembley şi care face parte din grupul de firme Prodal, a preluat distribuţia mărcilor grupului Garrone, care ar putea contribui cu cel puţin 4 mil. euro la vânzările din acest an. În ultimul an, distribuţia mărcilor Garrone produse de Romanian Drink Service Import Export era asigurată de compania Pernod Ricard România, cu o cifră de afaceri de 29,6 mil. euro în 2008. "Distribuţia produselor Garrone va contribui cu minimum 4 milioane de euro la cifra de afaceri a grupului", a declarat Ovidiu Chişcan, directorul general al Granddis, fără a preciza cifra de afaceri pe anul trecut. Garrone Group comercializează vermuturi şi aperitive pe bază de vin (Garrone Bianco, Garrone Cherry, altele), vinuri spumoase (Garrone Moscato Spumante, Garrone Extra Dry), lichioruri şi alte băuturi spirtoase (Garrone Bitter, Limoncello). Granddis avea în 2008 o cifră de afaceri de 28,2 mil. euro şi un profit de 112.000 euro, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Grupul de firme Prodal, parte a grupului ICB din care face parte si Agricover, este format din companiile Prodal '94 (care operează o unitate de producţie băuturi alcoolice), Granddis (axată pe distribuţie) şi Bere Spirt Turnu-Severin (distileria de alcool), toate cele trei companii având ca acţionari principali doi cetăţeni români de origine iraniană.