Creşterea TVA a adus şi fericire în mediul de business. Primii pe listă: publicitarii
Decizia Guvernului de a introduce impozite mai multe şi mai mari
a creat revoltă în rândul companiilor şi al oamenilor de rând dar
şi o nouă oportunitate de afaceri pentru agenţiile de publicitate
care s-au grăbit să răspundă acestor măsuri prin reclame special
create pentru acest moment.
Publicitarii cu experienţă de peste 15 ani în piaţă spun că era de
aşteptat o asemenea reacţie a clienţilor şi, deşi este vorba despre
reclame făcute vizibil în grabă, scopul principal - acela de a
atrage atenţia consumatorilor - a fost transmis. "Acum rămâne de
văzut dacă aceste mesaje vor fi într-adevăr susţinute de preţurile
pe care clienţii le vor găsi în magazine", spune Ştefan Iordache,
COO la Leo Burnett.
În timp ce unii publicitari au apreciat faptul că au fost şi
jucători din afara zonei de retail care au făcut astfel de campanii
de reacţie, alţii cred că doar aceştia din urmă ar putea beneficia
în mod real de o creştere, fie şi doar temporară, a
vânzărilor.
Citiţi mai multe despre ofertele cu care au venit comercianţii
pentru a compensa creşterea TVA pe www.businessmagazin.ro