Creşterea TVA a adus şi fericire în mediul de business. Primii pe listă: publicitarii

Ziarul Financiar 14.07.2010

Decizia Guvernului de a introduce impozite mai multe şi mai mari a creat revoltă în rândul companiilor şi al oamenilor de rând dar şi o nouă oportunitate de afaceri pentru agenţiile de publicitate care s-au grăbit să răspundă acestor măsuri prin reclame special create pentru acest moment.

Publicitarii cu experienţă de peste 15 ani în piaţă spun că era de aşteptat o asemenea reacţie a clienţilor şi, deşi este vorba despre reclame făcute vizibil în grabă, scopul principal - acela de a atrage atenţia consumatorilor - a fost transmis. "Acum rămâne de văzut dacă aceste mesaje vor fi într-adevăr susţinute de preţurile pe care clienţii le vor găsi în magazine", spune Ştefan Iordache, COO la Leo Burnett.

În timp ce unii publicitari au apreciat faptul că au fost şi jucători din afara zonei de retail care au făcut astfel de campanii de reacţie, alţii cred că doar aceştia din urmă ar putea beneficia în mod real de o creştere, fie şi doar temporară, a vânzărilor.

Citiţi mai multe despre ofertele cu care au venit comercianţii pentru a compensa creşterea TVA pe www.businessmagazin.ro