Henkel a adus un german ca director de marketing pe divizia de detergenţi

Autor: Adelina Mihai 15.07.2010

Subsidiara producătorului de bunuri de larg consum Henkel, care are pe piaţa locală trei divizii - detergent, cosmetice şi adezivi - a adus un executiv din Germania pentru poziţia de marketing manager pentru detergenţi. Stefan Klingler, 35 de ani, a fost numit în funcţie la 1 iulie, anterior ocupând diverse poziţii în cadrul companiei din Düsseldorf (Germania) în departamentele de marketing şi vânzări. Executivul străin îl înlocuieşte pe Tiberiu Mercurian, care este în prezent director de marketing al producătorului de bere Bergenbier din luna aprilie, după o perioadă de opt ani în care a lucrat în cadrul Henkel. Divizia de detergenţi a Henkel România produce opt branduri, printre care se află Persil, Perwoll, Silan, Pur sau Bref. Anul trecut, Henkel România a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 135 mil. euro şi un profit net de aproape 14 mil. euro.