Chiriaş în City Mall despre vânzările sale: "Un dezastru"

Ziarul Financiar 27.07.2010

Potrivit datelor comunicate de către companii pentru BUSINESS Magazin, City Mall a avut în 2009 cel mai mic număr de vizitatori dintre mall-urile din Bucureşti, de luat în seamă fiind însă şi faptul că proiectul are o suprafaţă mai redusă.

Chiriaşii care au rămas în cadrul mall-ului sunt nemulţumiţi de rezultatele din primii ani. Dorin Catană, director general al lanţului de farmacii Centrofarm, rezumă prima impresie după deschidere printr-un singur cuvânt: "Un dezastru". "Selecţia (chiriaşilor - n. red.) nu a fost una riguroasă, absenţa chiriaşilor cu renume a fost cea care nu a generat traficul necesar", spune directorul lanţului de farmacii, care numără 60 de unităţi, majoritatea în centre comerciale.

Acest nivel redus al traficului este suficient pentru unele dintre brandurile cunoscute din cadrul proiectului, precum Sprider. "Sunt comercianţi care câştigă bani acolo, magazinele cunoscute. Din punctul meu de vedere, toate numele cunoscute îşi doresc să rămână în cadrul centrului comercial", afirmă consultantul Răzvan Gheorghe, care recunoaşte totuşi că sunt şi magazine, "cam 5%, care stau degeaba acolo".

Noua repoziţionare a centrului comercial ar trebui să vizeze, ca public principal, tinerii şi comunitatea din zonă. "Este un mall pentru o comunitate, nu putem face din el un mall dominant; sunt şi puţini retaileri puternici care se extind", mai afirmă Gheorghe. În plus, deschiderile Grand Arena şi mai ales a Sun Plaza, în aceeaşi parte de sud a Capitalei, au mărit considerabil concurenţa.


Citiţi mai multe despre povestea City Mall într-un amplu material disponibil pe www.businessmagazin.ro.