"Exploraţi grădina Carpaţilor", noul brand turistic al României. Ce părere aveţi? - GALERIE FOTO

Ziarul Financiar 28.07.2010

Brandul turistic al României, cu sloganul "explore the Carpathian garden", care va fi lansat joi la Shanghai, invită la explorarea "grădinii carpatice" în culori vii, predominant nuanţe de verde, dar şi albastru, galben şi portocaliu, care amintesc de natură, soare şi mare, declară surse din turism citate de Mediafax.

În centrul logoului apare scris "România" într-un font rotund, parcă scris de mână, fiecare literă fiind colorată în două-trei nuanţe de verde. Semnul diacritic al literei "â" este colorat cu nuanţe de galben şi portocaliu.

Deasupra brandului, în partea dreaptă, apare un element grafic asemănător unei frunze de-a lungul unei ape curgătoare.

Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat în partea de jos a imaginii, scris într-un font mai comun, de culoare verde şi înclinat spre dreapta, au declarat surse din domeniul turistic, care au precizat că fundalul este alb, fără alte elemente distinctive.

Întreaga imagine are un aspect fluid, cu excepţia sloganului din partea de jos.

Fotografii realizate de Silviu Matei (www.outdoorphotography.ro)

Munţii Carpaţi se întind pe teritoriul a cinci ţări: Republica Cehă (3%), Slovacia (17%), Polonia (10%), Ungaria (4%), Ucraina (11%) şi România (55%).