Stalinskaya se asociază cu Coca-Cola

Autor: Diana Tudor Stoica 28.07.2010

Prodal '94, unul dintre principalii producători locali de băuturi alcoolice cu afaceri de 22 mil. euro, a încheiat un contract de promovare a mărcii de vodcă Stalinskaya împreună cu brandul Coca-Cola pe perioada acestei veri. Astfel, în marile reţele de magazine Carrefour, Cora, Real şi Billa, va fi comercializat până la sfârşitul lunii august un pachet care va cuprinde o sticlă de Stalinskaya de 0,7 litri şi o sticlă de Coca-Cola de un litru. Aceasta este cea de-a doua asociere a unui brand Prodal cu un brand din portofoliul The Coca- Cola Company, după ce în iarna anului trecut au realizat o co-promoţie cu ginul Wembley şi apa tonică Schweppes. "Ca şi în cazul primei oferte, asocierea vodcii Stalinskaya cu Coca- Cola este absolut firească, atât din perspectiva popularităţii mixului de băuturi, cât şi din cea a poziţiilor de lider pe care cele două mărci le deţin fiecare pe segmentul său de piaţă", a precizat Florin Rădulescu, directorul general al Prodal '94 şi fost director general al filialei locale a producătorului de băuturi Pepsi, principalul competitor al Coca- Cola. Stalinskaya, cel mai vândut brand de vodcă local, şi-a crescut cota de piaţă cu 5% în prima jumătate a acestui an şi deţine în prezent 42% din vânzările acestui segment.