Benzinăriile BP şi-ar putea schimba numele pentru a nu fi afectate de problemele companiei petroliere

Ziarul Financiar 30.07.2010

Tot mai mulţi proprietari de benzinării BP din SUA consideră că ar fi necesară schimbarea numelor acestora în Amoco, sau orice alt nume, în încercarea de a se distanţa de imaginea puternic afectată a companiei petroliere.

O parte dintre proprietarii benzinăriilor, ale căror vânzări au scăzut puternic în urma dezastrului ecologic din Golful Mexic în care a fost implicat British Petroleum, consideră că, dacă compania petrolieră a decis să îşi schimbe CEO-ul în urma criticilor puternice, de ce nu ar face acelaşi lucru şi cu numele benzinăriilor.

După dezastrul ecologic din Golful Mexic, o parte din benzinăriile BP din SUA, au raportat vânzări în scădere cu 10% până la 40%. Drept urmare, compania britanică a decis să ajute benzinăriile prin scutirea de la o serie de comisioane şi difuzarea publicităţii la nivel naţional.

Noul logo, floarea-soarelui cu numele BP, a fost însuşit de benzinării, după ce compania britanică a preluat compania Amoco.