THR/TNS: Brandul de turism şi toate componentele sale sunt originale. Suntem dispuşi să modificăm

Ziarul Financiar 31.07.2010

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet, informează Mediafax.

"Brandul de turism al României şi toate componentele sale au fost create de noi şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale", se arată în cominicatul celor două companii menţionându-se în acelaşi timp că este la dispoziţia Guvernului pentru luarea oricărei decizii necesare, în scopul de a rezolva actuala neînţelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrări suplimentare de grafică asupra izotipului.

Referitor la vizualul brandului, asocierea menţionează că acesta a fost elaborat în cadrul unui proces complex, în care au fost implicaţi reprezentanţi ai industriei de turism din România şi ai ministerului, proces din care au rezultat peste 70 de logo-uri şi peste 30 de izotipuri, dintre care câteva au fost testate ulterior, în mai multe etape, pe pieţe, în vederea identificării celor preferate de potenţialii vizitatori ai României, se arată într-un comunicat transmis vineri seara de Ministerul Dezvoltării şi Turismului.